HTML

Majd Én Megmondom!

Politika, gazdaság, közállapotok Magyarországon. Ha már senki nem tudja a megoldást az ország problémáira, akkor Majd Én Megmondom!

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Egy kis politika

2010.03.09. 01:28 Majd Én...

Miért?

Ez a blog azért született, mert mostanában sok emberrel cseréltem véleményt Magyarországról, a közállapotokról, nyilvánvaló ellentmondásokról, el nem végzett összehasonlításokról. Ezekből nagyon érdekes dolgok derültek ki, amelyeket szeretnék publikálni - mindenki okulására.

A blog tartama MÉM (lásd még: Memetika). Önmagát reprodukáló információ, amely gondolatátvitellel terjed. Innen nézve: a szellem kiszabadult a palackból. Ha rajtam múlik, csak jó szellem lesz, amely segít egy új irányvonalat találni az országnak.

Nem mindig leszek kíméletes. Sőt, gyakran szándékosan sokkolni fogok. Időnként szélsőségesnek fogok tűnni. Nem vagyok az. Mérlegre teszem az országban fellelhető tabukat, és megoldást keresek a tabuk által gerjesztett problémákra. A cél ez:

Hogy jobb legyen az ország.

Mert itt élünk.

Ui: Semmilyen pártnak, szervezetnek nem vagyok tagja. Ez nem párt-szócső, és nem is lesz az.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://majd-en-megmondom.blog.hu/api/trackback/id/tr921823004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása